Monday 16 May 2011

keMARAHan yang meMUNCAK...!!!

"THIRD FINGER UP" FOR BLOGGER.COM sebab hilangkan blog aku..
Pagi Sabtu yg lepas (14 Mei 2011) aku join kawan2 yg tak pernah dikenali sebelum ni pergi XPDC ke Lata Bujang yang terletak kt Krau, Pahang.. Dah la hari Jumaat tu tak boleh nak update blog.. So aku pon pikir takpe la nanti balik dari xpdc boleh update.. Kitorang pon gerak dari kL dlm pukol 11 pagi naik 3 kereta (12 pax) menuju ke Pahang via Karak Highway.. Selepas beberapa kali stop kat Petronas Karak, exit tol Temerloh n berenti makan kat pekan Krau, kitorang pon meneruskan perjalanan ke permulaan trek ke Lata Bujang (dalam 20km dari jalan Pekan Krau) dan menunggu orang PERHILITAN datang bersama dgn pemandu arah.. Perjalanan dimulakan dan mengambil masa sekitar hampir 2 jam untuk sampai ke destinasi.. Sebaik je sampai (mase tu aku sorang je yang dapat line telepon, yang lain sume boleh rendam dah telepon masing2 dalam sungai..hehehehe) aku dapat sms dari kawan ckp blog aku dah HILANG n tak wujud bile dia search..bile dah balik ke rumah n check sendiri baru la aku perasan memang betol cakap dia.. Punye la rase nak mengAMUK  bile tak boleh nak log in..entry2 dulu dah lesap n sekarang kena mula dari zero balik.. Dah la mase aku wat blog ni hujan lebat (nyaris laptop aku tak kena sambar petir..) tetiba je blog aku bleh hilang camtu je..cam kena telan Black Hole la plak.. si google ni pon cam haram je..konon bleh carik balik blog yang dissapear tp bile klik je macam2 soalan plak mengalahkan cia n fbi plak..(aku rase diorang saje buat camtu sebab nak kumpul maklumat peribadi sebab aku tak pakai maklumat peribadi sebenar pon,,) So hari ni dengan badan yg still sakit2, aku pon mewujudkan satu blog baru tp still menggunakan nama la.. Harap2 lepas ni takde lagi kejadian2 blog lenyap ni.. F**k u google...!!! hahahahaha

3 comments:

  1. hahahha..chill man..blogspot nak bergurau je tu..tp hari tu memang sehari suntuk takleh bukak blog tau..bile boleh bukak ramai lak yg komplen byk entry n komen ilang..well,welcome to blogspot skali lagi.hehehehe..im ur 1st followers..nasik2 takde ke?

    ReplyDelete
  2. aiseh..nak kena ade nasik2 jugak kee..???

    ReplyDelete
  3. alamak bro. rugi tu yang lama2 punya hilang wa tak sempat mau jengah huhuhu ...

    ReplyDelete