Sunday 29 May 2011

M.U KALAH... APA LAGI NAK DIKATA...



Tak payah la nak mukadimah panjang2.. Cukupla kalu aku katakan MU kalah malam ni adalah disebabkan permainan player2 yang macam !@#$%^&*()-+= je..

Taktik yang digunakan si tua ganyut (Alex Ferguson) macam taktik nak lawan estet mane ntah.. Hati aku kuat mengatakan bahawa MU akan kalah malam ni (w'pon aku fan MU).


Si tua ganyut..
So Edwin van der Sar dgn Paul Scholes serta rakan2 beliau akan bersara dengan kekalahan la..

Paul Scholes si malang semenjak beberapa menjak nii..

van der Sar.. Dah pencen pegi jaga bini ko bebaik ye..

Dan aku akan membawa hati yang kecewa ini jauh ke pelantar minyak..

AKU BERKATA : Barcelona ade 3 striker dan boleh dapat 3 gol.. MU ade 2 striker tapi hanya mampu shoot 1 gol aje.. APA PON TAK BOLEHHH!!!

No comments:

Post a Comment