Thursday 19 May 2011

Tak Boleh Blah = Blah Aje Laa..

BORINGNYE AKU...


Tak tau nak letak entry ape.. Badan pon sengal2 lagi nii..tapi memandangkan jumlah viewers yang makin meningkat, maka semangat untuk meletak entry baru pon kena la meningkat.. 2-3 hari ni cuaca tak berapa nak ok.. So beberapa aktiviti rutin ku tergendala dek kerana langit yang tak selalu cerah.. Tapi takpe sebab boleh rest sket.. Hari2 joging pon penat gak.. Tapi dah 2 minggu tak pegi tengok wayang ni.. Nanti bile dah nak tengok mesti tayangan dah nak abes.. So sesapa yang ah tengok Fast 5 ke Kongsi ke boleh tak kongsikan sinopsis cite tu.. Takde la aku rugi kalu cite tu tak best hehehehehehe


Sebenarnya cite2 pasal mat2 kereta ni memang aku tak brape nak minat.. Tapi aku suka cite yang ade tembak2 cenggini.. Bleh kate banyak adegan diorang ni membohong aje.. Tu la masalahnye.. Aku pon tak tau ape yang wat aku minat nak pegi tengok cite ni..  APA PUN TAK BOLEH..


Ni satu lagi cite.. Ramai gak kawan2 yang dah tengok cite ni tapi boleh dikatakan cite ni tahap HAMPEH je.. Kebanyakkan yang kate cite ni best adalah dari golongan BUTA WAYANG.. Diorang ni cakap cite ni best sebab kompom2 diorang minat kat mamat Sam hepe kebende ntah name dia.. Terus terang la cakap.. Kalu cite Melayu/Malaysia ni aku tengok pon sebab dah memang PILIHAN TERAKHIR punye LAST CHOICE..(korang paham tak..??? maknenye kalu takde pilihan pon belom tentu aku tengok..lagi baik aku blah dari pawagam tuu..) Tapi jangan ingat aku anti cerita Melayu/Malaysia plak.. Sekurang2nye aku tengok la jugak cite Antu Kak Limah tu kat pawagam..ok la kann.. Boleh aje kalau nak tengok cite2 cenggini.. tapi masa tayangan hari raya laa.. hahahahaha.. Kepada yang minat cerita2 cenggini jangan amek hati la ye.. Support la cite2 cenggini.. sebab kalu korang tak support sape lagi nak support kan..??? Aku kompom2 la tak support.. kehkehkeh..

I SAY : malam ni mungkin jugak aku pegi tengok cite Kongsi nii...kihkihkihh APA PUN TAK BOLEH..

4 comments:

  1. ala cite bab wayang org pon leh tgk sinopsis..hehe

    ReplyDelete
  2. i tgk hantu kak limah 3 kali,kat astro first 4 kali,dvd berkali2..terima kasut!

    ReplyDelete
  3. tgk kt panggung 3 kali **

    ReplyDelete